Att leva med gamla synder...

Under studietiden i Lund drog jag på mig en allvarlig depression. Ändå sedan dess har jag släpat mina gamla synder vid namn "Endimensionell analys I och II" samt "Flerdimensionell analys". Det är nu 2 1/2 år sedan jag började jobba. Inte nog med att bristen på uttagen examen leder till mindre varierade arbetsuppgifter, svårare att byta jobb och att det används som motargument  i löneförhandling - jag blir aldrig av med skiten!

För att råda bot på detta bekymmer anlitade jag min äldsta syster som blåslampa för att säkerställa att jag tentar av matten nu. Kan avslöja att det blir varmt i baken ibland... =)
En piska hon använder sig av är det av sambon utfärdade shoppingförbudet - de två är i maskopi - jag kommer att ha fortsatt shoppingförbud tills dess jag ligger i fas med hennes upplagda plan inför tentan i augusti. Vilket innebär att jag får räkna tills hin håle löser av. På det ena eller andra sättet blir det alltså svettigt för mig del! Pust!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0