En liten förbättring!

Jag har varit makalöst dålig på det här med att hålla kontakt med mina vänner. Helt värdelös faktiskt. Som tur är så är de vänner jag gärna vill behålla väl medvetna om denna lilla egenhet hos mig!

I takt med konstant ökande energi överträffar jag mig själv inom detta område. På ett positivt sätt alltså... 
I helgen träffade jag både ett antal kollegor med respektive för grillning och utgång på fredagen och sedan åkte jag direkt från min kompis soffa in till stan på lördagen för att träffa en gammal kompis som jag inte sett sen hennes bröllop för snart två år (!) sedan. Som en bonus träffade jag samtidigt en annan jättemysig tjej som växt upp i grannbyn. Därefter åkte jag och sambon hem till min syster och hennes familj för hundhämtning och fika. Nu har jag bokat upp med tjejen från grannbyn om att träffa henne och ett par av hennes kollegor i morgon efter jobbet och sen är det tjejkväll på fredag med ett par av tjejerna jag pluggade ihop med. Däremellan har det varit plugg och träning.

Jag ser när jag läser texten att det nog är ytterst normalt beteende för någon som är 27 år, men jag har inte haft så här mycket ork att göra roliga saker på säkert sex år. Eller kanske ännu längre. Det känns så oerhört skönt att inse att jag orkar göra mer av det jag vill göra! Det ska firas! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0