Fantastiska tjejer!

Förra fredagen (Oups, det var visst ett tag sedan jag skrev senast...) hade jag en liten tjej-dejt med två av mina fantastiska tjejkompisar, C och T. Det var rätt länge sedan vi träffades alla tre, så det fanns ett visst behov av tjejsnack. Ribban lämnade vi någonstans i trappuppgången och jag hade blivit ordentligt generad om någon hade hört vad vi pratade om - detta trots att jag tillbringat åtskilliga förfester i bastu tillsammans med enbart män! Ingen av oss är någon blyg viol när det kommer till att prata om vad vi varit med om...

Planen var att vi skulle gå ut och skaka lite rumpa, men efter ett par flaskor vin, diverse drinkar, lite likör och ännu mera tjejsnack var klockan helt plötsligt 03.30. Det var en jätterolig kväll och så mycket energi som jag får av en sådan kväll är svårt att slå. Tack brudar! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0