Nytt moment i träningen

Idag var det så dags igen för en timmes backträning följt av ca 40 min cirkelträning på gymmet. Detta tredje cirkelpass innehöll momentet bänkpress. Jag har bara vid ett tillfälle tidigare i mitt liv legat på rygg under den där ställningen (det där lät ju nästan som att en viss censurering borde ägt rum...). Under cirkelträningen räckte det med att bara köra med stången, men jag gjorde ett lyft på makalösa, häpnandsväckande, ehh...... 30 kg. Jag vet vad jag behöver träna på i alla fall!

Tycker det är så otroligt skönt att känna mig starkare, med bättre kondition och fastare i kroppen! Känslan efter ett ordentligt träningspass ger sån mersmak att jag nästan studsar ut igen!
Som bonus kan jag nu jaga på sambon lite extra eftersom jag ligger tre träningspass före honom! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0