Shoppingförbud

Sambon utfärdade ett shoppingförbud för mig lagom till vår fjällvandring, jag trodde att det skulle hävts vid det här laget men icke. Så mycket för hans meddelade "tjejer behöver Shoppa"... (som jag fick när jag började oroa mig för överkonsumtion.)

När förbudet inträdde hade jag, enligt en bunt kvitton, under junis två första veckor köpt:
3 Kjolar
1 Blus/skjorta
1 Ull-underställ
1 Klänning
3 par Leggings
4 Tröjor
1 Dunväst från Tierra (knappast säsong, men ett riktigt fynd!)
1 Softshell-jacka från Marmot (bästa köpet - hittade den på outlet)
5 Linnen
2 par Shorts
1 par lätta gympaskor från Salomon
1 par zip-off byxor från Haglöfs
1 par vandringsstavar
1 liten resehandduk
och så var det visst lite annat också....

Ok, jag tror jag förstår var han vill komma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0