Sushi-abstinens

Efter lite bearbetning från min sida är nu inte bara jag utan även min sambo beroende av sushi. En normal vecka är helt enkelt inte komplett utan att vi ätit sushi. I stora mängder. En familjetallrik är alldeles lagom till oss! =) Två veckors semester i fjällen med tillhörande besök hos mina familjemedlemmar och vi kommer hem till - semesterstängda sushirestauranger. Det verkar som att alla sushirestauranger värda namnet i vår omnejd stängt under juli. Det tog inte lång tid innan längtan blev för svår och vi lagade egen sushi. Vi har gjort det några gånger nu och resultatet blir helt ok - smakar gott även om utseendet är tveksamt. Här kommer en bild från en tidigare omgång.

284952-5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0