Kloning önskas!

Jag undrar hur universitetet resonerar när de lägger alla sina kvällskurser på torsdagkvällar?

Jag kommer, tills jag lyckats klona mig själv, att stöta på vissa logistiska problem varje torsdag under hösten. På 15 min ska jag nämligen ta mig från föreläsningssalen på Försvarshögskolan till föreläsningssalen på Stockholms universitet. Det kan kanske gå, om jag väljer den första av kvällskurserna den dagen. Om jag väljer den andra kursen som går den kvällen har jag 0 minuter på mig att göra samma resa. Hmm... Det kommer att bli lite komplicerat under hösten.

Någon som har numret till en duktig genetiker, som är billig i drift och har begränsad moral?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0