Det där med jobb...

Tog en tretimmarslunch med chefen till min närmaste chef idag.

När jag gick därifrån hade jag vuxit minst en decimeter av den feedback jag fick. Mitt förhandlingsläge är tydligen mycket bättre än jag kunnat ana. De skulle återkomma med ett förslag snarast - de är visst beredda att både ge mig nya arbetsuppgifter och högre lön för att få mig tillbaka även efter tjänstledigheten. Att jag dessutom har andra arbetsgivare som är intresserade av mig skapade inte precis ett sämre förhandlingläge för min del.


Mycket trevligt!


Kommentarer
Postat av: comvidare

Sweet!

2008-12-21 @ 00:59:01
URL: http://comvidare.blogspot.com
Postat av: Cecilia

Hehe, very nice! Kanske inte så dumt att prata med dem ändå - rätt var det är har de fixat fram ett till drömjobb till dig! :-)

2008-12-21 @ 10:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0