Förberedelser är A och O

Att skriva den allra sista tentan innan jag kan ta ut min examen kräver minutiösa förberedelser. Och det är vad jag ägnat mig åt det senaste dygnet. Ytterst noggranna förberedelser.

1. Inhandla tentaförfriskningar (bubbelvatten, torkat kött, bananer, vindruvor och en redbull)
2. Hitta hotellet (underlättar att komma ihåg adressen...)
3. Tidtagning, hur lång tid tar det att gå från hotellet till tentasalen? Testpromenad av sträckan ingår.
4. Sent sistaminutenpluggande/uppdatering av förträngda kunskaper
5. Långt avkopplande skumbad
6. Tidigt sänggående
7. Hotellfrukost
8. Favoritplats i tentasalen

Och hur gick det? Tja, jag lever på hoppet. Det gick klart bättre än sist i alla fall och det är ett steg i rätt riktning!!
 

Kommentarer
Postat av: Janna

Åh, hoppas det gick bra! men med dom förberedelserna låter det ju onekligen lovande! Själv har jag två hemtentor att tampas med över jul... inte helt schysst tycker jag...

2008-12-17 @ 16:16:11
Postat av: Matte-coachen

Låter onekligen bra. Jag vet ju att du kan det där så det vore väl fanken om inte den där tentan skulle sitta!

2008-12-17 @ 18:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0