Mer död än levande?

Jag har länge på största allvar hävdat att jag är mer död än levande på morgnarna. Sambon å sin sida har alltid tyckt att jag sjåpat mig och fejkat koma när det varit tidig uppstigning.

Igår morse fick han så äntligen bevis för vad jag så länge försökt säga. Vi har nämligen en lampa i vardagsrummet som tänds/släcks/dimmas när man tar på den. Igår morse, tidigt som attan, kunde jag inte tända lampan hur mycket jag än försökte. När vi kom hem från husbesiktningen några timmar senare var det däremot inget som helst problem.

Det är bara att konstatera - jag är inte tillräckligt mycket människa på morgonen för att ens kunna tända en sketen lampa. Att få detta faktum presenterat på ett så odiskutabelt sätt var svårt för sambon att hantera, han såg svårt chockad ut.



Imorse väckte han mig på ett ovanligt skonsamt sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0