Min hemliga egenskap

Det är något jag inte berättat för er. Någonting viktigt.

Jag går rakt på sak, ingen mening att dra på det längre. Jag besitter en superkraft! En riktigt superduperkraft!
Jag kan nämligen bli fullkomligt osynlig så fort det börjar pratas om byggnadskonstruktioner. Poff! Och sen syns jag inte mer...

Fastän jag läst universitetskurser i bl.a. husbyggnadsteknik och byggnadsmaterial och dessutom ägnat en stor del av min arbetstid åt att granska handlingar tillhörande diverse ny- och ombyggnationer är det sambon som får svar på mina frågor. Och det trots att jag skött alla kontakter med besiktningsmannen innan själva besiktningen.



Att besiktningsmannen var 55+ är väl överflödig information??

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Med betoning på besiktningsMAN förstås... Typiskt gubbar!! :-|

2008-12-11 @ 17:14:19
Postat av: comvidare

Fick du tillfälle att sätta honom på plats?



håller tummarna

2008-12-12 @ 21:24:58
URL: http://comvidare.blogspot.com
Postat av: Veronica

Funderade på att sätta dit gubben. Men, jag övergick helt sonika till att diskutera husets kontruktion med säljaren himself istället. Han hade ju, till skillnad mot besiktningsmannen, faktiskt redan fattat att jag ändå har lite koll - trots att jag har två meloner istället för ett klockspel...

2008-12-16 @ 23:14:34
URL: http://softshell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0