Nytt försök

Denna gång städade jag nog inte i flera timmar i onödan. Jag skulle kunna beklaga mig över att sambon rymt fältet och att jag fick städa helt själv. Men fastän jag i vanliga fall undviker dammsugaren så länge att det är i det närmaste skamligt så släpar jag hellre runt på den än att ha några som kastar tegelstenar på mig eller försöker spränga bilen jag sitter i.

Mäklaren ringde i eftermiddags och sa att vi har en köpare. Och i bästa fall ännu en. I morgon vet vi om det blir budgivning.

Sambon har nu lovat att åka bort så fort det ska göras affärer i fortsättningen. Förra gången vann jag budgivningen på huset, denna gång säljer jag (förhoppningsvis) lägenheten.


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Spännande! Jag håller tummen för att det blir affär av! :-)



(och att sambon kommer hem snart såklart)

2008-12-21 @ 21:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0