Ok, vad är det frågan om??

Det här börjar bli löjligt på riktigt.

Min syster uttryckte något om djävulskt flyt. Det räcker inte. Att säga att vi har djävulskt flyt är att göra en ovanligt grov underskattning av sakernas tillstånd.

Vi har köpt vårt drömhus, vi har fått sålt lägenheten till ett bra pris, sambon har fått löneförhöjning, jag klarade den sista tentan, mina jobbmöjligheter ser ovanligt bra ut, och så vidare... Och allt har dessutom gått fortare än en grisblink.

Nu har vi fått veta att det lilla smolket i bägaren vid kontraktsskrivandet snart är historia. Mäklaren ringde. Vi skriver kontrakt med en ny köpare imorgon, som betalar 30' mer, och avskriver kontraktet med vår första köpare en timme senare.

Det här är märkligt. Mycket märkligt.

Jag och sambon sitter bara och glor på varandra, för att med jämna mellanrum brista ut i hysteriska asgarv. Sen stirrar vi förvirrat på varandra igen.

Kommentarer
Postat av: m

Glöm ej att tacka de högre makterna! Det verkar som om alla högre makter har sagt att denna vecka så satsar vi på de här två ungdomarna.

2008-12-27 @ 12:59:08
Postat av: Jag tror ni vet vem!

Jag vet att det inte kan finnas något djävulskt flyt. Det finns någon som ber för er varje dag till den gode Guden. Det blir resultat!

2009-01-05 @ 10:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0