Stängt?!

Mitt försök att återigen boka plats på vandrarhemmet Tåget i Lund hade jag ingenting för. De har tydligen stängt när jag behagar ära min gamla studieort med min närvaro.

Vilket innebär att jag vid detta besök i skåne:
* Inte kommer att sova i en gammal, minimal, kasserad liggvagn från sj:s tidiga historia
* Inte behöver riskera att få dela skrubb med någon snarkande tant
* Inte kommer att få ont i ryggen av att ligga på en skålformad stenhård brits
* Inte behöver gå till en helt annan vagn för att gå på toaletten
* Inte behöver duscha på kortare tid än två minuter
* Inte behöver vakna varje gång jag försöker byta sovställning
* Inte behöver frysa/svettas i sovskrubben pga. att värmesystemet bara har två lägen. (På eller av)
* Inte behöver sova med öronproppar för att slippa vakna varje gång någon smyger förbi i korridoren utanför

Å nej, å nej. Vilken jämrans osis att jag måste ta in på hotell istället! Jag har en sån nedrans otur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0