Fas 2

Det har blivit dags att inleda fas två i "operation storstädning".

Fas 1 inleddes för lite drygt ett år sedan (hjälp vad tiden går fort) och sedan dess har jag och sambon fått ordning på träningen. Vi har städat ur lägenhet och förråd på allt onödigt. Kört tre billass med möbler, husgeråd och kläder till röda korset. Kört ett släp med grejor till skroten. Fixat lägenheten så att den verkligen känns som vårt hem. Jag har tagit tjänstledigt från jobbet. Börjat plugga igen. Träffat en kurator ett tiotal gånger för att avsluta gamla saker som legat och spökat i huvudet. Gått igenom ekonomin för att göra oss av med onödiga utgifter. Skaffat varsitt fadderbarn. Sålt en av bilarna. Och en massa andra saker som jag glömt.

Nu när jul och nyår är avklarade och jag avklarat mina uppdrag som tärna och toastmadame åt min syster, har jag också lyckats kurera mig från en rackarns besvärlig influsensa. Nu är det alltså dags.  Alltså, fas 2 har inletts.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0