Det löser sig

Ja, vad ska jag säga? Sambon har inte varit hemma i ett dygn än och redan har allt som strulat hela helgen löst sig. Jag har, med sambons hjälp, hittat de dekorationer som jag letat efter till mammas bröllop och allt annat som jag skulle införskaffa till samma bröllop har bara legat och väntat på mig i den första butiken jag gick in i idag. Snacka om kontrast mot helgens galna springande i butiker!

Jag har dessutom kört ett stenhårt benpass på gymmet med efterföljande konditionsträning på crosstrainern. Tillräckligt tungt för att bli en komisk syn imorgon när jag försöker stappla mig fram...

Det gör mig ont att utfärda förbud för sambon att resa bort från mig, men det är den enda lösningen. Måste han absolut ut och resa får han alltså hädanefter se till att ta med mig. Det är ju bara när han är med som allt fungerar som det ska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0