Hej vad det går

Vi fick ett brev. "Härmed meddelas att XX anmält avbrott på civilingenjörsutb i väg och vattenbyggnad fr.o.m. 2008-07-02". Någon har visst upptäckt att han inte längre är aktiv på programmet.

År 1997 kunde vi i Sverige se filmen "Adam och Eva", på den internationella arenan såg vi bl.a. Cameron Diaz i rollen som Kimberly i filmen "Min bästa väns bröllop". Vi hörde Aquas "Barbie girl" på radion och gruppen Savage Garden slog igenom med låtar som "To the Moon and Back" och "Truly, Madly, Deeply".



Mycket hinner hända innan ett universitet upptäcker att en student inte längre är aktiv.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Skulle kommentera angående era lägerplatser, men där kunde jag av någon anledning inte skriva. Kanske visste din blogg att jag skulle förfasa mig över hur du kunde missa med den mest klockrena tältplatsen. Nämligen mitt vardagsrumsgolv. Jag ska verkligen försöka att inte vara långsur.

2008-07-09 @ 23:18:37
URL: http://comvidare.blogspot.com
Postat av: Softshell

Ja men, där var det ju inte VI som tältade. Den tältplatsen var faktiskt endast värdig en prinsessa, så vi vågar inte ens knysta något om att ha ett samband med denna...

2008-07-10 @ 15:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0