I väntan på nästa vandring...

...kommer här ett par bilder från Oviksfjällen förra hösten.
 
Vi lever ännu på hoppet att vår nya kamera hinner komma innan vi åker. (Den gamla har avlidit efter att under lång tid utstått hårdhänt behandling med regelbundna bad och tappningar i backen. Att ta med en icke vattentät kamera till Sarek i händerna på oss två är ingen bra idé. Sa jag föresten att det visst regnar två dagar av tre i Sarek?) Idag visade det sig att killen på fotobutiken, som skulle lagt en beställning åt oss på kameran redan i förra veckan, klantat sig så till den grad att någon beställning inte var gjord. De har ett och ett halvt dygn på sig att leverera kameran, skulle kameran inte ha kommit då bussar jag mästerreklameraren på dem. Darrar de inte av fasa före så kommer de garanterat att göra det när han är klar med dem!






Kommentarer
Postat av: Jessica

Det känns mycket lättare att undvika att vandra backe upp och backe ner när man inte vet hur det ser ut. Dessa bilder gör att jag faktiskt börjar överväga att plåga min kropp med tunga skor och många mil. Fan. Sluta genast att posta bilder som skvallrar om njutbarhet! Genast!

2008-07-22 @ 09:46:19
URL: http://comvidare.blogspot.com
Postat av: Cecilia

Och när det finns två mäster-reklamerare i samma familj bör man illa kvickt dra öronen åt sig. en vilken av er två är egentligen bäst på denna konst?

2008-07-22 @ 13:11:24
Postat av: Softshell

Det är när jag går bet som jag kallar in förstärkning. Mig veterligen har han aldrig misslyckats med att reklamera något! Jag bugar och bockar vördnadsfullt för den envisheten och viljan. Vad den stackars personalen tänker är en helt annan fråga...

2008-07-22 @ 16:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0