Pest eller kolera?

Vilket är värst? Att sätta sig på en blöt sittring, utan att veta om du just satte dig i vatten eller något annat eller att sätta sig direkt på porslinsringen eftersom sittringen var uppfälld?

Båda fallen får mig att vilja hugga av mig arslet med en slö yxa, därefter skrubba med stålborste och avslutningsvis sätta mig i en tunna med desinfektionsmedel för att bränna bort det sista. Men om jag nödvändigt och absolut måste välja mellan pest eller kolera föredrar jag nog sittringen - blöt eller inte.

Vad väljer du?



(här stal jag bilden)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Offentliga toaletter är vidriga. Och vidrigare är det när man ser vem som kommer ut från toaletten man just ska in till. Jag ägnar ett par dyrbara ögonblick när jag kommer in att utvärdera vilken av toaletterna som troligen använts minst. Det brukar bli den som står längst bort, om inte dörren är öppen dvs, då blir det bås nummer två.



Frågan då? Håller med dig. Sittringen är att föredra.

2008-07-17 @ 21:52:32
URL: http://comvidare.blogspot.com
Postat av: sambon

Alcogel, klorin och sandpapper brukar funka för mig !

2008-07-18 @ 00:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0