Segern är min!

Segern är min! Segern är min! Segern är min! Jag har vunnit, segern är min!



Eftersom jag var fullt upptagen med att öva på något ytterst hemligt skickade jag ut pojkarna på en löprunda. De tog samma runda som jag sprang häromdagen - ni vet, där jag slog mitt personliga rekord! Och tro det eller ej, sambon som skryter som att han är så god löpare och att han alltid får springa så oerhört långsamt för att hålla mitt snigeltempo, kom in på en tid som var en och en halv minut långsammare än min tid. En och en halv minut! Ha ha! Det här kommer han att få höra till döddagar!

Det spelar ingen roll om jag aldrig lyckas med det igen - jag har sprungit fortare på egen hand än vad han gjorde när han slapp släpa på en blomskloss till flickvän!

Han mumlade något om att det är lågt av mig att hänga ut honom på bloggen på detta sätt och det kan jag nog hålla med om. Men hoppsan, jag råkade visst publicera det i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0