Test av flickvänner

Det har kommit till min kännedom att alla killar, som har åtminstone ett visst friluftsintresse, utsätter sina nya flickvänner för omfattande tester i naturen. Testerna ska visa hur denna tjej reagerar i olika situationer, vid trötthet, hunger, ont i kroppen, osv., men också ge svar på den kanske viktigaste frågan av alla - kommer hon att följa med frivilligt fler gånger? Enligt killarna på jobbet så är detta test väl planerat och inte speciellt hemligt - utom möjligtvis för den aktuella tjejen. Testningen kan t.ex. bestå av några dagars samarbete i en kanadensare eller kajak, eller kanske en veckas fjällvandring.

Jag måste säga att detta är väl genomtänkt av grabbarna. Riktigt smart faktiskt. Det är något för oss tjejer att ta efter. Jag menar, vad är inköp av tamponger i jämförelse med en vecka släpandes på en tung ryggsäck? Mesigt! Det går inte ens att kalla för test. Det måste vara något mer att bita i för att verkligen locka fram hur killarna beter sig i svåra och utmanande situationer.

Jag tänker mig en veckokurs med internat på en yogaskola. Eller, oooh, en veckas shopping i London eller New York. Då snackar vi testning av deras verkliga karaktär! 

Fler förslag?


Testning pågår!


Här var sambons första riktiga testning av mig - midsommar i Arjeplogsfjällen.


Vi var lite tidigt ute, fjällvandringssäsongen hade väl egentligen inte börjat här än...


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Bra förslag! För ska det testas på ena sidan bör testerna vara lika omfattande åt andra hållet med :-D Men du har väl redan tesat shopping-nerven ganska mycket på sambon eller ? ;-)

2008-07-21 @ 10:37:45
Postat av: Softshell

Jo då, han har blivit medsläpad på en tre-dagarsshopping i London, så en del svåra test har han genomgått. Men tre dagar är ju inte åtta dagar, så jag måste komma på något mer... =)

2008-07-21 @ 22:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0