En riktig tuffing

Hundägare. Ung kille, ca 25 år. Snaggad frisyr. Försöker se tuff och hård ut. Har en riktigt apstor rottweilerhane. Som går lös. Utan uppsikt.

Eftersom den sätter efter min hund (som blivit svårt biten av en rottweilerhane för ett par år sedan) säger jag åt honom att ta in sin hund. Hundägaren skiter fullständigt i det, men hans kompis tar in hunden.

Jag blir rätt förbannad på folk som så uppenbart skiter i alla andra och vägrar ta hänsyn så jag upplyser honom om att det är förbjudet att ha hundar lösa i den parken. Killen gör då sitt bästa för att se riktigt brutal ut och pekar finger åt mig. Stackarn blev nog så knäckt över att en ung ensam tjej säger åt honom, den store (ha ha...) tuffe gangstern, att han måste hävda sig inför sitt sällskap. Den lille patetiska rackaren. Om jag varit säker på att han inte skulle hetsa sin hund emot min hund hade jag skrattat åt honom. Hans desperata penisförlängare fungerade alltså till viss del.

Kommentarer
Postat av: Sören

Det är rätt, ge dem vad de förtjänar. Jag stör mig mest på idioterna som inte plockar upp efter sina hundar - ibland blir jag sugen på att söka upp dem och göra mina behov på deras gräsmatta. Undrar om de plockat upp efter mig...?

2008-06-02 @ 14:40:16
URL: http://pussypalace.blogg.se
Postat av: Softshell

Undrar vilka redskap som skulle användas? Spade? Gasmask? En slant till den stackars sonen/dottern som får göra det istället?

Jag sätter mina pengar på inhyrd trädgårdsmästare.

2008-06-02 @ 15:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0