Årets skönaste löprunda, hittills...

Ikväll var det så otroligt skönt att vara ute och springa! Lagom temperatur sådär framåt halv nio, sprang lite fortare än sist också på den lilla rundan (ca 7,5 km), men hunden var lite trött så han hängde mest efter mig. Det var massor med folk ute som grillade och hade picknicks runt strandpromenaden. Jag blev lite avis för det såg så skönt ut, men eftersom sambon rymde ikväll blev det en löprunda istället.

Längst bort på rundan, där det vänder och går tillbaka, satt två män i yngre medelåldern och drack öl. Mitt i skogen, halvvägs gömda bakom något träd. Det var ett jättekonstigt ställe att sitta på, precis bredvid ett blöthål och med massor av trevligare ställen alldeles i närheten. Jag fick en känsla av att den enda snubben hade hängt ut sitt "paket" och kände väl att fler skulle få ta del av "härligheten" så jag valde att inte kolla så noga. Jag ville ju inte se något som jag inte ville se... Men vad vet jag, den kanske bara behövde vädras lite!

Nu måste jag samla krafter så att jag orkar med ett gympapass imorgon bitti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0