Bortkastad dag

I perioder har jag verkligen ingen som helst karaktär. Istället för att släcka lampan i tid, när jag faktiskt redan är trött, ligger jag och läser långt fram på småtimmarna. Blir då så trött på morgonen att jag inte kommer upp i den tid som jag borde. Efter hundpromenad och frukost sitter jag och läser massa roliga saker jag hittat på nätet. I timmar. Sen är det för sent att börja med något eftersom sambon ändå kommer hem snart. Och så blev det inget pluggat idag heller. Hur slö får man bli egentligen??

Jag får dåligt samvete varje gång det händer, jag kastar ju verkligen bort min tid när jag gör så här, men ändå är det inte tillräckligt för att jag ska få tummen ur och göra något vettigt av dagen istället. Blir så jävla trött på mig själv ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0