Första passet på nytt schema

Så har jag landsatt mitt nya träningsschema. I korthet består det av tre delar - ben, framsida och baksida. Ikväll körde jag mitt första benpass, kommer att kännas ordentligt i benen imorgon! Har lagt till en del övningar till passet för att öka styrkan genom hela kroppen, som t.ex. plankan och några andra liknande moment. Jag har alltid varit svag i kroppen, men det är det ju inte för sent för att ändra på. Med lite målmedveten träning så kommer jag snart att klara alla övningar där kroppen är belastningen. Jag skulle gärna vilja klara av ett antal chins, än så länge är jag inte ens nära... Men som jag brukar säga; envisast vinner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0