Grillkväll i solen

Ska åka och träffa ett gäng gamla kollegor ikväll för lite grillning, rom och trevligheter. Alltid lika kul att få bevis för att de inte glömt mig fastän jag inte jobbat sedan november. Jag längtar! Det blir ju inte av att träffa kollegorna så ofta om det inte "händer något" eftersom jag bor och jobbar/jobbade på olika orter. Det är inte så enkelt att bara titta förbi...

En av gubbarna på jobbet ringde mig faktiskt i förra veckan. Han ville bara kolla hur det var med mig och om jag hade det bra. Han hade visst försökt få tag på mig flera gånger, men jag är tydligen inte hemma så ofta på kvällarna. Snacka om att värma mitt hjärta när jag sitter ensam hemma och pluggar. Det är ju verkligen att visa att man bryr sig om de man arbetar med. Han är heller inte den enda som ringt från jobbet för att bara prata en stund. De är så söta. Mina små gubbar. Tror faktiskt att de saknar sin tjej lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0