Ja må jag leva

Helgen tillbringades på Hasseludden Yasuragi. Vilket ställe! Kan inte tänka mig ett bättre ställe att koppla av på efter en stressig vinter och vår för oss båda - samtidigt som vi firade både min födelsedag, mina tentaresultat och att det var 2 1/2 år sedan vi träffades för första gången. Min älskling är verkligen ett riktigt kap! Han bjöd på hela helgen - men ville ändå ge en present på födelsedagen, så jag fick en ytterst hemligt ditsmugglad parfym också. Jag vet knappt vad jag ska säga. Han är bäst helt enkelt!

284952-22
284952-23

Av alla de aktiviteter som erbjöds valde vi grönt te-provning, sushiskola, kalligrafi, floating och ansiktsbehandling (fast ansiktsbehandlingen var bara för mig, sambon låg och jäste i solen under tiden). Däremellan badade vi, åt riktigt god mat, drack en herrans massa grönt te, gick loss på fruktfaten och sov som klubbade sälar hela nätterna. Avkopplande, skönt och roligt på samma gång. Vi hittade också en ny favorit bland efterrätterna - båda åt den två gånger och sen var vi tvungna att fråga kocken om receptet. Vi fick det! Favoriten är kokoskräm med sake- och limemarinerade jordgubbar.

284952-21

Undrar varför jag inte fått tummen ur tidigare. Jag har tänkt en del på att det kanske är välinvesterade pengar, men det här med ansiktsbehandling är ju helt underbart! Jag blev så till mig att jag spenderade en halv förmögenhet på nya produkter från dermalogica. Hudterapeuten var nämligen eld och lågor över deras produkter och jag såg ju själv hur min stackars känsliga hud såg ut när hon var klar. Snacka om skillnad. Till och med den kära sambon såg att min hy blivit mycket bättre. Det du!
284952-20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0