Kosttillskott

Vi var och handlade lite idag på temat träning. Jag provade träningskläder tills sambon inte kunde hitta på mer att roa sig med i sportbutiken och kom tillbaka och suckade högt. Hittade ett par nya linnen, mer tränings/friluftsunderkläder och fyra par träningsbyxor - från korta shorts till löparcapris. Känns ju klart mycket roligare att träna i schyssta kläder och dessutom mycket lättare att komma iväg om inte allt ligger i tvätten samtidigt... =)

Köpte helt djärvt några små smakpåsar kosttillskott för att se om det kan vara något. Ibland vore det nämligen galet skönt att kunna blanda en liten drink innan eller efter träning istället för att försöka hitta något i kyl/frys/skafferi som duger för att kroppen ska orka med. Köpte lite olika alternativ eftersom jag inte har den blekaste om vad som skulle passa mig bäst. Inte för att jag skulle märka något resultat på träningen efter bara de stackars proverna, men det var i alla fall olika smak på dem. Choklad, vanilj och jordgubb fanns det. Måste nog läsa på lite för att reda ut vad som kan fungera...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0