Nytt tentaresultat

Det bästa för mig hade egentligen varit om det inte gick så bra på den senaste hemtentan. Det var ju faktiskt så att jag satte mig först samma dag som den skulle lämnas in. En dags sista-minuten arbete ska ju inte uppmuntras. Speciellt inte när tentan omfattar 9 höskolepoäng. Det leder inte till någon förbättrad planering om resultatet ändå är bra.

Jag skrev betyget b - vilket jag räknade ut är 80-89% av full poäng. Aj då. Jag kommer alltså att fortsätta den vinnande taktiken att vänta tills sista stund.

Har alltid fungerat så - väntat tills det blir rätt bråttom - men det kanske är då jag presterar som allra bäst? När jag är lite pressad? Ja ja, med tanke på hur många poäng jag skrapat ihop vid det här laget lär det knappast bli någon förändring så här när jag bara har en termin kvar hos csn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0