Pass på gymmet

Efter några veckor där träningen inte riktigt varit prioriterad är jag och sambon igång i normal träningsfrekvens igen. Skönt! Det ger verkligen en helt annan energi när kroppen får slita ordentligt med jämna mellanrum. Igår kväll var det dags för pass 2 - mage, biceps och bröst. Det känns som jag fått till bra övningar för biceps och bröst (träningsvärken kommer med stormsteg!) men jag får nog justera magträningen lite. Jag tycker att det är lite klurigt att hitta övningar för magen som både är tillräckligt roliga för att bli motiverad att köra hårt och som tar ordentligt. Ska fundera lite till på schemat där...

Startade upp ett nytt träningsschema för sambon igår. Han har mest kört samma övningar varje gång vi varit på gymmet, men nu har han fått lite att bita i. Han blev ordentligt svettig och mumlade något om att han kommer att få träningsvärk i benen. Men - man måste ju flytta sina gränser för att utvecklas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0