Roligt med nya leksaker...

Dagens morgonpromenad blev lite längre än normalt, det var så skönt att vara ute att vi förlängde den normala morgonrundan med en kvart ungefär (alltså lite drygt 80 min totalt). Enligt den ljusrosa leksaken höll jag lite längre tempo än igår, med ett medel på 64% av maxpuls. Det är lite kul att hålla koll på pulsen, men får se hur länge klockan får följa med. Både igår och idag regnade det på oss från exakt samma ställe tills vi kom hem. Som tur var så är det inte så lång sträcka kvar för oss då...

Det är verkligen jätteskönt att börja dagen med en lång promenad, men jag får nog börja kliva upp lite tidigare så att inte hela dagen gått innan jag kommit igång med det som jag ska göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0