Skrotryckardag

Idag var det dags för styrketräningen igen och denna gång blev det pass 3 - triceps, axlar och rygg. Kompletterade med tre övningar till efter att jag egentligen var klar eftersom jag hade ganska mycket kraft kvar i musklerna. Får nog ta om öka vissa vikter också. (Kanske inte ska säga för mycket innan jag känner hur mycket träningsvärk jag får imorgon...) Avslutade också med ca 20 minuter på crosstrainern, det ska visst ge lite extra fart på kroppsomformningen om man kör lite kondition efter styrketräningen.

Det känns rätt skönt att veta att jag på vissa övningar (t.ex. sittande rodd) tar 15 kg mer nu än när jag började styrketräna lite mer regelbundet! Och det var inte länge sedan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0