Anmälningslistan är härmed aktiv

Vi har inte ens skrivit på kontraktet till huset än, men det börjar redan bli läge att ta fram ett bokningssystem för våra familjemedlemmar. Det har nämligen inkommit ett flertal förfrågningar om gästrummet - vilket av rummen i huset som ska härbärga våra långväga gäster och när detta rum kan tänkas vara ledigt.

Jag känner det som min plikt att upplysa om att det finns ett smidigt sätt att skaffa sig företräde framför övriga i de båda släktena. De som hjälper oss att flytta kommer inte bara att vara de första som får se huset utan kommer även att bli högst välkomna gäster hos oss. Om inte det räcker har vi redan storslagna planer på bl.a. en badtunna på tomten (med utsikt över mälaren), som flytthjälpen kommer att få nyttja vid senare besök...

Jag tar upp anmälningar i kommentarsfältet från och med nu.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ja, nu kommer ju vi inte att bli sådär värst långväga, men den framtida badtunnan vill vi ju gärna prova på! Så lite flytthjälp ska vi nog kunna ordna ;-)

2008-11-30 @ 11:28:49
Postat av: comvidare

Anmäler härmed två personer till bastutunna och flytthjälp. Elsa bär, medan jag övervakar henne från bastutunnan.



(nämnde jag att jag var FÖR barnarbete?)

2008-11-30 @ 17:21:04
URL: http://comvidare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0