Berg och dalar

Å ena sidan fick jag idag veta att mattetentan som jag skrev för ett par veckor sedan gick i spikrak riktning och hög hastighet mot det där rackarns varma stället. Jag måste alltså ägna de närmaste fyra veckorna åt att räkna flerdimensionell analys. Igen. Hoppade inte jämfota av glädje över det.

Å andra sidan fick vi idag en högst fördelaktig värdering av lägenheten av mäklare nummer två och upptäckte att lånet på lägenheten är nästan 120 000 kr lägre än vad vi trodde. Jag har också bokat in ett nytt spännande möte i nästa vecka. Det skuttade jag däremot runt i lägenheten över.



Ibland går det upp och ibland går det ner. Just nu går det väldigt mycket upp!

Kommentarer
Postat av: Matte-coachen

Äh, den där matten tar du nästa gång om du bara kan hålla koncentrationen på den och inte en massa hus och annat roligare tidsfördriv. :-O



I'm watching you now...



PS: Akta er för mäklare som ger övervärderingar av lägenheten. De vill bara ha jobbet och ni blir besvikna om den inte säljer för så mycket. Sikta på ett medelvärde av vad alla mäklare som ni träffar värderar den till så blir det förmodligen mer rätt :-P

2008-11-13 @ 23:46:05
Postat av: comvidare

(osis, den djäveln nitar du nästa gång)



Åh, så spännande följetongen om flytten är. Och om det där mötet. Ni kommer att stå där uppe på toppen utan att ni märkt hur det gått till som!

2008-11-16 @ 18:14:29
URL: http://comvidare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0