Skulle jag??

Sambon sa något så fullständigt lögnaktigt och ofattbart en morgon nu i veckan. Det måste varit ren skär lögn och ont förtal. Förbannad dikt helt enkelt. Jag kan inte för mitt liv förstå varför han skulle vilja hitta på sådana dumheter, men, han gjorde det i alla fall.

Han sa att jag snarkade. Att jag dragit timmerstockar hela natten som en annan skogshuggare.

Fruktansvärt. Jag vet knappt vad jag ska säga.

Det måste varit en hämndaktion eftersom jag klagar på hans snarkningar. Eller så var det hunden. Eller kanske det blev någon märklig akustik i sovrummet så att han hörde sig själv. Eller så var det grannen som inte kunde starta bilen.

Det kan väl ändå inte vara så hemskt att jag faktiskt gjorde det? Eller kan det??





-- Förkylningen. Det måste vara förkylningen! (pust, där har vi det...)

Kommentarer
Postat av: comvidare

Inte snarkar Miss Universum heller. Sambon kan inte ha mer fel!



Kolla in Fridas blogg förresten. Du kommer inte att känna igen henne och Patrik. Finns en skön bild på Elsa som Hello Kitty också.



http://frudrutt.blogg.se/

2008-11-27 @ 21:18:32
URL: http://comvidare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0