Ofrivilliga tungkyssar

Den lilla hunden är ett pussigt exemplar. Han ägnar ganska mycket av sin tid åt att pussa på husse eller matte.
 - Redan där har vi passerat äckelgränsen hos flera av läsarna.

Han pussar även gärna i ansiktet på oss.
 - Och så passerade vi äckelgränsen hos några till.

Igår gav han husse en riktig smaskig tungkyss.
 - Och så passerades husses äckelgräns.
Husse försvann nämligen som ett skott in i badrummet och spottade och fräste som en hel farm uppretade katter. Jag misstänker att det inte var långt borta att han med språng hämtade morakniven för att karva bort halva tungan.

Husse avslöjade sig. Rookie. Jag lärde mig nämligen tidigt att inte hålla munnen öppen i närheten av Kennys nos. En jäspning hos matte och innan jag visste ordet av var mer än halva nosen inne i gapet... Jag gör inte om det misstaget. Knappast husse heller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0