Vi har alla våra egenheter

Det händer spännande saker i lägenheten nu när vi håller på att pimpa den inför fotograferingen. Vi har t.ex. öppnat alla skåp, luckor och dörrar. Dörrarna till allt det där som vi desperat försökt gömma undan...


Idag har vi lärt oss att kuvert i alla storlekar är för mig vad kökssvampar är för sambon - det kan vara bra att ha, så det är bäst jag köper hem!



Vi har också lärt oss att rengöringsmedel är för sambon vad skor är för mig (!). Jag har aldrig sett någon ha så många rengöringsmedel förut. Det är en spray för varje pryl som ska rengöras. En för ugnen, en för micron, en för toan, en för badrummet, en för kalkborttagning i duschen, en för parkettgolvet, en för keramikhällen, en för...

Själv har jag aldrig tillräckligt många skor.


Kommentarer
Postat av: Sören

Jag är som han gubben i "Mitt Grekiska Feta-Bröllop", som sprutar Ajax på allt. Fan, lite vanlig handtvål och en begagnad socka på handen spöar skiten ur alla fönsterputs- och mirakelprodukter. Prova!

2008-11-16 @ 23:30:39
URL: http://pussypalace.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha här fick jag ett julklappstips till sambon, där han kan tjäna pengar. Bara ett krux, han står inte på min lista. :-)

2008-11-17 @ 15:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0