Målsättning

Jag har börjat fundera ganska mycket på det här med målsättning. Att den som sätter mål kommer mycket längre är vetenskapligt fastställt, så egentligen är det inget att fundera över. Jag har dessutom skrivit en halv tenta om målsättningar, så jag vet hur jag ska göra. Men vilka är mina mål egentligen?



Det är inte helt enkelt att ta ut rikningen när jag inte vet vilken som är det rätta riktningen för mig. Karriär? Fritid? Hälsa? Ekonomi? Långsiktiga mål? Kortsiktiga mål? Och hur många mål/riktningar kan jag ta ut innan jag går i cirklar och kommer tillbaka dit jag började?

Kommentarer
Postat av: en norrländska

Det eländiga är att det finns något som heter delmål.

2008-10-17 @ 17:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0