När man inte tänker kan det kosta pengar

Att ha köpt en cd (om ni kommer ihåg en sån där rund sak med musik som vi hade innan alla mp3-spelare och ipods?) för ett par hundralappar sådär är inget hinder för att betala en gång till för samma skiva. Fast denna gång nedladdad från itunes. Men, det är väl som det brukar sägas; är huvudet dumt får kroppen plånboken lida.

Jag skulle kunna skylla på bristande datorkunskaper när det gäller att koppla ihop nätverk eller att itunes måste vara felkonstruerat. Eller att Britney Spears kan behöva lite ekonomisk hjälp nu när hon verkar komma på fötter igen. Men jag tror jag nöjer mig med att helt enkelt konstatera att jag hade otur när jag tänkte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0