PMS-monster?

Jag har de senaste dagarna gått omkring och muttrat, varit på risigt humör och haft allmänt kort stubin. Det var tillräckligt för att sambon skulle drista sig till att yppa en fråga som innehöll ordet pms. När allt svar han fick var en vägbeskrivning till ett rackarns varmt ställe började han skratta.

Eftersom ett hotfullt uppträdande uppenbarligen inte fick honom att darra av rädsla klämde jag till med fler lämpliga kraftuttryck. Det är ju trots allt rättvist att dela jämlikt på svårigheterna i ett förhållande. Om jag ska behöva må piss kan han åtminstone vara lite rädd för mig. Men mina tappra försök att skrämma skiten ur honom gjorde bara att han garvade så att han nästan ramlade ur sängen.

Sen vräker han ur sig; "Du är lider av samma syndrom som Kenny. Du är alldeles för söt för att någon ska bli rädd för dig."

Snacka om odräglig karl. Jag plockar fram mitt sedan länge inövade onda öga och toppar med pms. Och han har mage att tycka att jag är rolig! Fnys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0