Beställningen

Födelsedagsbarnet fick bestämma kvällens meny och efter en hel del funderande blev det;
Friterad camembert med hallonsås
Pepprig fläskfilé med råstekt potatis och kryddig sås
Husets cheesecake
Till maten serveras ett utsökt vin

Så jag har inte tid att sitta här och drälla - bäst att jag går och tar min plats vid spisen!
(Även om det är jag som lagar all mat här hemma skulle fästmannen (fortfarande ovant att säga...) aldrig få höra mig säga något sådant, men eftersom han råkar fylla år idag...)

Grattis älskling!


Kommentarer
Postat av: Fästmannen

Det var en UNDERBAR middag. Tack älskling, mat Tina m.fl. kan slänga sig i väggen ! Den som ändå fyllde år varje dag i veckan (fast då skulle jag nog bli väl volumiös, så att säga :-) Puss !

2008-09-17 @ 22:35:49
Postat av: Cecilia

Åhhh, det där låter alldeles utmärkt mumsigt!! Tur att man har en make (inte heller helt van att säga det än) som också är grym på matlagning! :-)

2008-09-18 @ 20:28:58
Postat av: Jessica

Jag håller med! Tur att man har en...öh..alltså en sån där som går hemma och...ni vet...en...nej, har visst ingen sån!



Grattis till fästmannen för aktningsvärd ålder och grattis till fästmön för fantastiks kokkonst!

2008-09-19 @ 15:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0