Kvinnliga fördelar

Ibland är det riktigt skönt att vara tjej.
Jag kan se ut som ett spån när de frågar om dimensionen på däcken - och komma undan med det!
Jag kan se mig förvirrat omkring när de frågar om nyckeln till lättmetallfälgarna - och fortfarande komma undan! Däckfirman skulle nog le åt mig även om jag skulle komma tillbaka imorgon och sambon upptäckt att däcken blivit monterade på fel fälgar.

Att bilen dessutom står på sambon gör att händiga karlar har överseende med det mesta.

Om jag halkar av vägen på väg till jobbet imorgon bitti tror jag säkert att bärgningsfirman har överseende med det också. De där brösten kan ju faktiskt vara i vägen. Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0