Uppkoppling!

Det skulle kännas bättre om vårt spritt nya "mobila bredband" åtminstone hade samma hastighet som ett gammalt uppringt modem. Men, jag ska inte vara sån, vi har uppkoppling nu igen och vi har ett uuuunderbart litet hus med naturen utanför dörren. Vi går alla omkring med konstanta flin i ansiktet numera. Hunden har det största flinet.


Jag vet inte riktigt var jag ska börja - det har ju hänt en hel del de senaste veckorna. Mitt i hela bubblande alltihopa sitter jag med en deadline till på fredag, heltidsarbetsveckor, pendling och en kropp som vant sig med tio timmars sömn per natt.


Jag får väl säga som Arnold; I'll be back...


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Välkommen tillbaka till den uppkopplade världen! :-)

Många förändringar i livet för er nu - det lär ju ta en stund innan ni landar igen. Men njut av flygturen tills vidare! ;-)

2009-02-19 @ 18:19:32
Postat av: Anonym

Har saknat dina rader. De har ju hittills gett mig flera glada skratt. Vi längtar såååååååååååååååååååååååååååå mycket tills vi får se huset. Kram

2009-02-19 @ 20:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0