Är det så här det känns?

Sedan jag fick beskedet att min sista mattetenta blivit godkänd har jag befunnit mig i ett avslappnat lyckorus. Trots det kan jag ändå inte riktigt få in i skallen att jag äntligen, äntligen är av med alla mina surdegar. Går nästan omkring och väntar på att de ska ringa och säga att de begått ett misstag vid rättningen och att jag inte alls fick tillräckligt med poäng.

Den avslappnade känsla jag har haft under jul och nyår har jag inte känt sedan jag var litet barn. Utan alla måste och borde är det som om jag tillbringat helgerna på spa. På spa med bubbel, glögg och julöl. Med god mat. Med trevligt sällskap.

Det är inte bara en rackarns stor sten som fallit från mitt bröst. Det är ett helt jävla grustag.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Eller ett helt rackarns berg kanske? ;-) Då var det verkligen på tiden att du fick känna den känslan igen till slut. Hoppas den får vara kvar även när vardagen börjar om igen :-)

2009-01-04 @ 12:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0