Dags att ta mig i örat!

Inte nog med att jag ätit som ett dussin flodhästar, jag har dessutom varit lika aktiv som en vandrande pinne.

Självklart har den förslappade röven växt så till den milda grad att den numera innehar ett icke önskvärt omfång. Men, nu får det banne mig vara nog! Alla mattetentor är klara så jag har ingen anledning att sitta som en stenstod dagarna i ändå i förhoppning att kunna dunka in några differentialekvationer i huvudet. Här ska fettreserver bytas mot kondition och muskler.

Så. Imorgon börjar operation F (som i Fin Form). Jag gruvar mig våldsamt för att ställa mig på vågen. Och att ta fram måttbandet. Men, det är jag som ätit all den där maten så jag får stirra sanningen i vitögat och ta mig i nackskinnet. Imorgon kör vi!



Har redan beställt denna träningsdvd, så den kommer att vara en del av min träning (om den är lika bra som jag tror). Den kan beställas här och mer information finns här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0