Det blev beslut till sist

Jag vet inte hur många gånger jag ändrat mig fram och tillbaka, kanske trettio, kanske fyrtio? 

Efter att ha vägt för och emot, ena sida mot andra sidan och gått igenom alla dessa om och men så har jag nu äntligen kommit till ett beslut.

Jag återgår till mitt jobb och kommer att satsa lika hårt på det som innan. Vi får se vad det ger. Vissa saker har förändrats och vissa saker kommer att förändras. Vissa saker kommer jag säkert att stånga mitt huvud blodigt emot, men hey - är det inte så på alla arbetsplatser?

Nu är det bara några dagar kvar som barskrapad student, sen är det dags att få fart på den där avsomnade karriären igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0