Inlägg nummer 300

Enligt min bloggmotor är detta mitt trehundrade inlägg. Men, det är inte det som upptagit mina tankar ikväll - jag kom nämligen på att eftersom studierna är avklarade (nåja, de viktiga studierna i alla fall) så får jag äntligen hänge mig fullständigt åt en frossarorgie i bröllopsplanering! Det om något är värt att fira!


(bild)

Vi har nu satt ett preliminärt datum, diskuterat budget, lokalisering i landet och antal gäster. Bara familjen har ju spritt ut sig från leran och blåsten i Skåne till de mörka kalla utmarkerna i norra Norrland, så det blir några stackare som får resa var vi än lägger bröllopet. Men, om vi är riktigt snälla ända fram tills bröllopsdagen så kanske även våra långväga gäster dyker upp.

En liten ledtråd till nyfikna - det finns goda förutsättningar till att jag kommer bli gift innan jag fyller 30...


Kommentarer
Postat av: Sambon

Älskar dig !

...tolkar bilden som att jag kommmer att få köpa jättestora raketer och fyrverkerier att blåsa av :-)

2009-01-15 @ 07:42:25
Postat av: Cecilia

JAAAA, vad roligt!!! Innan 30? Hmmm, det blir alltså bara lite drygt ett år att spela på. Vilken årstid pratar vi? Höst eller vinter? (jag gissar alltså inte på de andra alternativen alls... ;-) )

2009-01-15 @ 17:28:17
Postat av: Anonym

Skoj, skoj och ännu mera lyckotårar som kommer att rinna som en vårflod.

Kram m

2009-01-16 @ 09:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0