Kvinnlig? Eller kanske manlig?

Anna-Sara länkade till ett par test som jag inte kunde låta bli:



Din poäng är: 100

Du lyckades få 42% av alla poäng. Maxpoäng: 239

Du är inte riktigt omanlig, men inte riktigt manlig. Du är fast i gråzonen som kalls för Kille.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ja du älskling. Här har du svart på vitt varför vi har den arbetsfördelning vi har. Det ÄR jag som är kille.



Testa själv; Är du Kvinnlig? Eller kanske Manlig? 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Testet säger att jag är "kvinnlig, fast ändå inte. Du befinner dig i den neutrala och gråa zonen."



Jisses...jag är bög ? Måste nog göra manlighetstestet...



Sådärja !

Din poäng är: 177 Du lyckades få 74% av alla poäng. Maxpoäng: 239



Du är en väldigt manlig man som andra män ser som en manlig förebild.



Förmodligen inte bög, okej, men det första testet sa ändå att jag var "kvinnlig". Det var nog en bug i programmet, så var det så klart.

#"!&*^¤ skitprogram !

Nä, nu har jag inte tid att sitta här och fjolla med elektroniken, nu skall jag ut och hugga ved och sprida odörer på tomten !...och dricka öl.

2009-03-12 @ 21:50:39
Postat av: Cecilia

Lite otippat kanske men jag är tydligen väldigt kvinnlig. Jag som är den syster som sminkar sig minst... :-P



Din poäng: 223

Du är laddad med östrogen och det råder ingen tvekan om att du är kvinnlig! You go girl!



Din poäng är: 98 Du lyckades få 41% av alla poäng. Maxpoäng: 239

Du är inte riktigt omanlig, men inte riktigt manlig. Du är fast i gråzonen som kalls för Kille.

2009-03-12 @ 22:25:29
Postat av: Ola

154 får ju duga...på manlighetsskalan alltså..

2009-03-13 @ 20:14:54
Postat av: Mårten

gjorde manlihetstestet nu, det är bara jag och Jan Guillo som fått så här högt tror jag!



Din poäng är: 199



Du lyckades få 83% av alla poäng. Maxpoäng: 239



Du är så manlig att det mesta i din omgivning automatiskt blir mer manligt.

2009-04-12 @ 22:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0