Vad är väl lite smärta?!?

Ryggskott + kiropraktor = smärta. Smärta så att det svartnar framför ögonen.
Kiropraktorn bröt, töjde och böjde. Det knakade nog fler gånger än jag har kotor i ryggraden, men sen kändes det faktiskt lite bättre. I alla fall känns det ok så länge jag håller mig stående eller liggande. Tyvärr tycker inte arbetsgivaren att min arbetsdag ska tillbringas i ryggläge, så det blev till att stå.

Men vad gör väl det när man får vara med i dagens lokaltidning med bild och allt?!?!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Kroppsarbete kan vara "farligt" . Till och med en enkel flytt kan ställa till med ryggskott. :-P

Med lite vita piller och lite tålamod så går det nog över snart. Jag har ju provat några gånger nu :-)



2009-03-31 @ 09:12:07
Postat av: Anonym

läste i en tidningsartikel idag på lunchen att spikmatta är bra för krångliga ryggar. Ja en spikmatta av plast alltså. De första 10 minuterna är onda sen somnar man. Kolla med moster i Sollefteå, hon har en.

Alt. 2. Balansera på en jätteboll skulle oxå vara bra.

m

2009-04-01 @ 16:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0