Knäppa hund

Matte är i Jönköping över dan och husse håller utbildning. Alltså fixar vi en dam som kommer för att ta ut Kenny på en lunchpromenad. Denna dam är både hundälskare och stolt matte till en liten spansk brutta. Hon har dessutom träffat Kenny innan - hundarna hade en lekdejt innan och fann varandra direkt, de jagade som galningar runt huset.

Strax efter lunch ringer telefonen. Kenny tänker minsann inte följa med. Han vägrar å det bestämdaste att lämna huset. Någon hundnappning ska det verkligen inte bli tal om. Icke.


Det var en bra plan i teorin i alla fall...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjena brorsan!

Matte gjorde sådär med mig ochså, det kom en tant hem till mitt hus och tänkte ta mig härifrån, när jag jobbade som värst med bevakning av vårt hus. Nu går jag till tanten på morgonen och bevakar huset på eftermiddagen. Matte muttrade något om att hon fick fara hem från jobbet då, men jag förstår ingenting, blev bara glad när matte kom.

Reese

2009-05-13 @ 21:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0